Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών,
ενόψει της λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές για την υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής των μαθητών/τριών των Δημόσιων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. , ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑΛ. για το σχολικό έτος 2023-2024, πρέπει να ελέγχθούν ως προς την ορθότητα των στοιχείων που έχουν καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool, ώστε να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στον έλεγχο των στοιχείων των κηδεμόνων (καρτέλα: Κηδεμόνας E-eggrafes), στην ακριβή ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας και στη διεύθυνση της κατοικίας του/της (οδός, αριθμός, δήμος, ταχυδρομικός κώδικας).
Για την επικαιροποίηση των ανωτέρω στοιχείων ώστε να ενημερωθεί αρμοδίως το ΠΣ myschool αντίστοιχα, σας αποστέλλονται συνημμένα τα δύο (2) υποδείγματα Υπεύθυνων Δηλώσεων, που επισυνάπτονται σε μορφή αρχείου pdf, ώστε να μπορέσετε να αντιγράψετε το περιεχόμενο.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι Υ/Δ θα συμπληρωθούν από κάθε γονέα χωριστά με έμφαση στη διαφοροποίηση ανάμεσα στη Δήλωση του κηδεμόνα, που με τους δικούς του κωδικούς taxisnet θα πραγματοποιήσει τη διαδικασία εγγραφής και του άλλου κηδεμόνα που θα συναινέσει. Όσοι κηδεμόνες έχουν δηλωμένα τα στοιχεία τους στην ΑΑΔΕ με λατινικούς χαρακτήρες με τον ίδιο τρόπο πρέπει να συμπληρώσουν και την Υπεύθυνη Δήλωση αλλά και τη φόρμα εγγραφής, όταν έρθει εκείνη η ώρα.,
Επίσης, προς διευκόλυνση των χρηστών, στο συγκεκριμένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας δίνεται και οι σύνδεσμοι:
Παράλληλα με τις 2 Υ.Δ σας επισυνάπτουμε και επιστολή από τη Διεύθυνση Σπουδών του ΥΠΑΙΘ με επεξηγηματικές πληροφορίες.
Γενική Διεύθυνση Σπουδών Π.Ε. και Δ.Ε. του Υ.ΠΑΙ.Θ.
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών
στα Δημόσια Λύκεια, Α ́, Β ́, Γ ́ τάξη ημερησίου και Α ́, Β ́ και Γ ́ τάξη εσπερινού,
(ΓΕ.Λ.1
/ΕΠΑ.Λ./Π.ΕΠΑΛ.) για το σχολικό έτος 2023-24 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω
της εφαρμογής e-εγγραφές (https://e-eggrafes.minedu.gov.gr ).
Προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα, σας επισημαίνουμε τα ακόλουθα:
Η είσοδος στην εφαρμογή e-εγγραφές θα πραγματοποιηθεί με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis). Ο
κηδεμόνας που θα υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) θα πρέπει
να είναι αυτός/ή που έχει δηλωθεί ως «Κηδεμόνας E-eggrafes» στο σχολείο όπου φοιτά
τώρα ο/η μαθητής/τρια. Για να γίνει αυτό, και, προκειμένου να επικαιροποιηθούν τα
στοιχεία σας, θα πρέπει: α. ο γονέας/κηδεμόνας που θα υποβάλει την ηλεκτρονική
αίτηση (Κηδεμόνας E-eggrafes) να συμπληρώσει τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση και β. ο
έτερος κηδεμόνας να συμπληρώσει την Υπεύθυνη Δήλωση που τον αφορά και να τις
αποστείλουν/καταθέσουν στο σχολείο. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στη
συμπλήρωση των στοιχείων της Υπεύθυνης Δήλωσης από τον/τη γονέα/κηδεμόνα που
θα υποβάλει την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής,
καθώς θα πρέπει να συμπληρώσει ακριβώς τα στοιχεία του/της όπως εμφανίζονται
στο taxisnet.
Η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας, βάσει της οποίας θα εγγραφεί-κατανεμηθεί ο/η
μαθητής/τρια, είναι αυτή η οποία θα συμπληρώσετε στις υπεύθυνες δηλώσεις (θα
πρέπει να ταυτίζεται και στις δύο Υ.Δ.). Αν η διεύθυνση είναι διαφορετική από αυτή που
έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα
myschool, δηλαδή δεν κατοικείτε πλέον στην ίδια διεύθυνση, παρακαλείστε να
επικοινωνήσετε έγκαιρα με τη σχολική μονάδα όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια και
να προσκομίσετε τα σχετικά δικαιολογητικά που θα σας ζητήσουν, προκειμένου να
πραγματοποιηθεί η αλλαγή.
Κατά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης, μόλις ενεργοποιηθεί η εφαρμογή, θα σας
χρειαστούν εκτός των κωδικών ΓΓΠΣ (taxis):
α) Η ακριβής ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας, η οποία είναι αυτή που έχει
ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool.
Αν υπάρχει θέμα διόρθωσης, παρακαλείστε να την πραγματοποιήσετε άμεσα στο
σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια, μετά από επικοινωνία με τη σχολική
μονάδα που θα σας ενημερώσει για τις απαραίτητες διαδικασίες.
β) Ο Αριθμός Μητρώου μαθητή/τριας, ο οποίος αναγράφεται σε έγγραφα από το
σχολείο, όπως η βαθμολογία της τρέχουσας σχολικής χρονιάς. Σε περίπτωση που δεν
έχετε κάποιο τέτοιο έγγραφο στη διάθεσή σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο
για να σας δώσουν τον αριθμό.
Επισημαίνεται ότι η εφαρμογή e-εγγραφές δεν διατηρεί αρχείο αιτήσεων προηγούμενων ετών.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, όλα τα στοιχεία που έχουν καταχωριστεί διαγράφονται.
Για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας και της έναρξης λειτουργίας της εφαρμογής, θα
ενημερωθείτε με νεότερη εγκύκλιο. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να απευθύνεστε στις
σχολικές μονάδες για οποιαδήποτε διευκρίνιση.
Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας προκειμένου να πραγματοποιηθούν απρόσκοπτα οι
εγγραφές των μαθητών/τριών για το σχολικό έτος 2023-24.
Από τη Γενική Διεύθυνση Σπουδών
Π.Ε. και Δ.Ε. του Υ.ΠΑΙ.Θ.
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Θα μας ενδιέφερε η άποψή σας για το παραπάνω κείμενο.